Intrebari Frecvente - Caruno
Cum fac o rezervare?
Rezervarea se face foarte simplu. Accesati butonul Masini si alegeti modelul care vi se potriveste necesitatilor Dumneavoastra si ulterior apasati butonul Rezerva. Dupa completarea campurilor afisate si bifarea optiunilor suplimentare, daca este cazul, si a modului de plata, apasati butonul Trimite rezervarea. Dupa primirea raspunsului va trebui sa trimiteti o copie dupa pasaport sau dupa cartea de identitate si dupa permisul de conducere. Compania Caruno rent a car va trimite factura in avans pe care va trebui sa o achitati, si din acel moment rezervarea este realizata cu success.
Cum mi se confirma rezervarea?
Daca ati completat formularul de rezervare a unei masini veti primi un email prin care vi se confirma ca rezervarea a fost realizata cu success. Veti primi un Cod Unic de Rezervare numai dupa ce ati facut plata avansului, prin care va confirmam rezervarea facuta.
In cel mai scurt timp angajatii nostri va vor contacta telefonic sau prin mail si va vor prezenta oferta de masini disponibile.
Cum platesc avansul?
Compania Caruno inchirieri auto elibereaza o factura electronica dupa ce Dumneavoastra ati trimis o copie dupa actul de identitate. Plata facturii o puteti face prin transfer bancar de la orice banca din lume.
Cum ne gasiti in aeroport?
Deoarece vrem sa ne asiguram ca in momentul sosirii Dumneavoastra in aeroport veti beneficia in mod pompt si sigur de serviciile noastre, noi va intampinam la aeroport cu o pancarda pe care veti gasi numele companiei Caruno rent a car, si numele pe care ati realizat rezervarea masinii.